18 Aralık 2014 Perşembe

Yağmurlarda Islanalım…

Gel, yağmurlarda ıslanalım birlikte
Ben ısıtırım kalbini
Üşümeyiz sıcacık sevgilerle
Gel, yağmurlarda ıslanalım birlikte…

 

Birlikte koşalım Fethipaşa Korusu’nda
Terleyelim, dinlenelim.
Yorgunken bile gülümseyelim gözlerimizle
Gel, yaşatalım hayatı birlikte…
Yürüyelim yollarda el ele
Kıskandıralım kumruları
Bulutları selamlayalım gelsinler diye
Gel, yağmurlarda ıslanalım birlikte…

Derin bir sızı kalbimde geçmişimden kalan…
Gel, sen iyileştir bir bakışınla
Çare ol dermansızlıklarıma.
Derman ol kırık dertlerime
Birlikte ağlayalım gerekirse
Üzülelim, gülelim yeri geldiğinde
Gel, acılara dayanalım birlikte…

Taksim’den yürümeye başlayalım kol kola,
Galata Kulesi’ne çıkıp haykıralım aşkımızı
Köprüde balık tutalım, Mısır Çarşısı’nı arşınlayalım.
Bir teras bulup çıkalım gökyüzüne
İzleyelim İstanbulumuz’u doyasıya
Bir nefes çekelim rüzgarından
Gel, eselim denizlerde birlikte…

Vapura binelim Üsküdar’a geçerken.
Rüzgarlı, sıcak havaları denk getirelim
Meltem yalasın yüzümüzü ılık ılık, arka arkaya
Bir simit alalım, bölelim yarı yarıya
Ben bir ısırık alayım, sen paylaş martılarla
Gel, yürüyelim boğazda birlikte…

Birer bardak çay söyleyelim iki şekerli.
Birini çaya birini ağzıma atayım ben.
Birlikte gülelim çocukluklarımıza.
Gel, çocuk olalım birlikte…



Gel, yağmurlarda ıslanalım birlikte…
El ele tutuşup ayaklayalım yol boyu
Sarılarak yürüyelim Salacak Sahili boyunca
Düşen her yağmur tanesini sileyim
Her damlayı alayım şakaklarından başparmaklarımla
Gözlerine kilitli kalayım cenneti görmüşçesine
Gülüşlerine esir olayım, sen sözlerime
Saçlarına bir öpücük bırakayım nemli nemli
İçime çekeyim kokunu kana kana
Seveyim seni yana yana...

Gel, birlikte bakalım aşkın tadına.
Ellerini kaldırayım kalbim hizasına
“Bu eller!” diyeyim. “Bu eller, bana huzur kapısı…”
Gülümse toprak gözlerinle.
Gel, birlikte sevelim İstanbul’u
Bulutları unutmayalım sevinçten ağlayan.
Kız Kulesi’ni şahit sayalım bu sıcak yağmurlara
Gel, yağmurlarda ıslanalım

Gel, çocuk kalalım birlikte…

   

10 yorum:

  1. Kardeşim eminim ki şahane bir şiir ama çok uzundu okumadım:-D

    YanıtlaSil
  2. Senden ne beklerim ki zaten? Ben hala o okulu nasıl kazandığını merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok basit gerekeni yaptım attım hafızaya .........

      Sil
    2. vaay beee. adamsın :)

      Sil
  3. Bu mutlu hayaller, mutlu aşk değil (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayallerini yaşamayı bilirsen mutlu aşkı da bulursun. Yalnızken bile mutlu bir şair söylüyor dinle onu. :)

      Sil
    2. Demek ki ayrılık değil, aşk şiiri seviyorsunuz. :)

      Sil
  4. Evet ..:) ama limandaki son yolcu favorim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğiniz ve favoriniz farklı şiirler? Garip geldi. :) o lise yıllarımdan kalma bir şiir. :)

      Sil