19 Aralık 2014 Cuma

Sen Hala On Yedi


Bugün senin doğum günün
Ve sen hala on yedi
Daha dün gibi hatırlarım tanıştığımız günü
Sen saçları dalgalı, boncuk gözlü kız
Ben naif, şair çocuk…

Büyümeyelim istemiştim o zamanlar
Şimdi geçmişe bakıyorum da, haklıymışım
Ne güzel severmişiz kalbimiz çocukken
İşte, bu yüzden içimdeki çocuğu büyütmüyorum ben!
Bugün senin doğum günün 
Ve sen hala on yedi…

Özlenesi zamanlardı aslında lise yıllarımız
Gülünesi, sudan sebeplerle gitmeseydin eğer
Güzel çocukluk geçirmişim derdim hep
Liseyi okuduğum şehri özlerim derdim 
Özlüyorum o şehri, ama korkuyorum gitmekten o yıllara
Ayrılığın yol dönümü…
Bugün senin doğum günün
Ve sen hala on yedi…

Birlikte ders çalışırdık sözde
Benim en güzel cevabım hep sen oldun.
Yine gelsen, yine olsan keşke diyorum bazen.
Ama gelsen, en güzel cevapsızım kalırsın 
Çocuk olamadığım zamanların gün dönümü
Bugün senin doğum günün
Ve sen hala on yedi

Rüyalarımda hep köprüler yapıyorum kalbine
Tam ortasına gelince, düşüyorum gerçeğe
Uyanıyorum kan ter içinde korkularla beraber
Ayrılığın tokadını yiyorum
Bu, vedanın sen görünümü
Bugün senin doğum günün 
Ve sen hala on yedi…

Büyüme istiyorum, hep o liseli kız kal içimde
O dalgalı saçlarını seveyim ilk günün heyecanıyla
Ama sen yine dinlemiyorsun beni
Ben kal dedikçe koşarak gidiyorsun geleceğe
O gelecekte ben yoktum bilmiyorsun
Eskiden de dinlemezdin beni zaten
Ama severdin bir nebze
Kalbinin çocuk olduğu zamanları özletiyorsun bana deli gibi
Bugün senin doğum günün
Ve sen hala on yedi

Gel, dönelim o güzel günlere
Büyümek kötü der büyükler
Özledim aşık yıllarımı, geri ver 
Dinliyorum eski aşk şarkılarımızı hasretimi dindirsin diye
Olmuyor şu günlerde, ayrılığın yıl dönümü
Bugün senin doğum günün
Ve sen bir ayrılık daha büyürken
Bugün ben hala on yedi…

2 yorum: