31 Aralık 2014 Çarşamba

Bir Duble Sensizlik



Yine buradayım, yine yalnızım
Yine bir duble sensizlik içiyorum
Geçmiş mutlu günlere
Acınası hallere giriyorum morarmış gözlerle
Yine bir duble sessizlik içiyorum
Haykırıyorum acımı boş sevenlere

Birlikte yürüdüğümüz yollar
El ele tutuştuğumuz sokaklar
Öpüştüğümüz bankları görüyorum
Anılarda, rüyalarımda.
Yine bir duble sensizlik içiyorum



Yürüyorum Kanlıca sahili boyunca
Elim yana doğru açılmış sen var gibi
Bir parça sensizlik tutuyorum avuçlarımda
Mavi sonsuzluk kendine çekiyor beni
Sensizliğe tutunuyorum
Son parça canımı sıkıyorum taze anılarda

Yine bir duble sensizlik içiyorum
Saklıyorum seni hatıralarda
Öpüyor, kokluyorum.
Nefesimi tutuyorum
Kokun da gitmesin diye
Uzaklaşıyor gibi sanki her nefesimde
Kafayı buluyorum köşedeki meyhanede
Seni buluyorum hep oturduğum
Masaya oturunca karşımda
Bir yudum yokluğundan çekiyorum
İçime, kaybediyorum orada.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder