28 Aralık 2014 Pazar

Adını Sen Koydum



Aklın akıldan üstün olmadığı tek yerdir kalp
Ve aklımın yerden yere vurulduğu tek kalpsin
Senin suçun yok aslında
Durduk yere sana hayran kalan benim. 
Gözlerin sözleri değersiz kıldığı, 
Sözlerin gözleri yere göğe sığdıramadığı
Dilimin sağır, kulaklarımın âmâ,
Gözlerimin tat olduğu mecralardayım. 
Sen kalbimin ortasında,
Ben Kız Kulesi’nin karşısındayım.
Ölüme yakınım aslında
Umutsuzluk kapısındayım
Ve gözbebeklerimi fark edemeyeceğin kadar dibinde,
Senden kopamayacak kadar uzağında
Seni bekliyorum kaybetmenin eşiğinde...




İkircikler yaşıyorum seni sevmekle yaşamak arasında
Seni seçiyorum ama devam ediyorum yaşamaya. 
Eğer yaşamak denirse bu yaptığıma.
Güneşi ben batırıyorum Galata yanında
Kız Kulesi’ni seyre dalıyorum.
Seni ilk gördüğüm o yer var sen bilmezsin
İşte tam da orada seni hâlâ bekliyorum. 
Gelmiyorsun,  gelmeyeceksin biliyorum. 
Ama, amalarımı rafa kaldırdım ben
Beklemeyi belki de en iyi ben biliyorum. 
Çünkü, çünkü ben seni değil
Seni beklemeyi seviyorum. 




Sensizlikle düzenli bir ilişkim vardı. 
Böyle gitmezdi bilirdim. 
En sonunda ben de pes ettim. 
Gözlerimi kapattım üzerimde mavi bir çarşaf
Kefenimin olmayan cebinde umutlarım
Kalbimde hâlâ bir parça sen var. 
Üzerimden geçen her geminin adını sen koydum...

1 yorum:

  1. bir çocuk bir liman..otuz dokuzu sönmüş mumlardan geriye kalan
    senin içini yakıyor hala anlaşılan...

    YanıtlaSil