28 Ocak 2015 Çarşamba

Geceyi Sen Geçe



Saatler geceyi sen geçiyor
Durdur beni dünya!
Haykıramıyorum…
Yokluğun kalbimde hükümsüz
Hüküm giymiş sevdalar
Düşman boynuna
Yıldızlar dolunaydan şımarmış
Göz kırpıyor hayallerime
Cümlelerim düşmüş,
Nokta koyamıyorum sana
Saatler geceyi sen geçiyor
Kalbimde yangın alarmı,
Acılar hat safhada
Gel diye haykıramıyorum.


Savur beni ey rüzgâr!
Uçmak istiyorum İstanbul semalarında
Kanadım kırık,
Uçamıyorum!
İzliyorum göz kapaklarımın içinde ilerleyişini
Saatler geceyi sen geçiyor.
Kalbimde düş kıyımı,
Her yer aşk revan olmuş
Kal diye haykıramıyorum.
Öldür beni ey İstanbul!
Sevmek istiyorum Kız Kule’ni
Kalbim buruk,
Sevemiyorum.
Göm beni boğazına düğüm düğüm
Boğulmak istiyorum, gece yarısında
Saatler geceyi sen geçiyor
Kalbimde umut ölümü
Her yerde sen var
Sev diye ölemiyorum…


2 yorum: